Scramble Knights Royale
Welcome to Scramble Knights Royale! Compete against fellow knights in a 32-player classic-adventure battle royale. Be the last knight standing and win the favor of the princess! Jump off the starting boat and sail on the back of a turtle towards the shore to begin your journey at the start of a new match. Traverse an archipelago filled with life, puzzles, dungeons, and treasures! Every run is a unique adventure. Prepare by finding loot and completing quests as the ring closes to force every knight closer together. Grow stronger with new weapons, armor, and accessories that you discover or purchase. Visit a blacksmith to spend your gems and upgrade your gear. Make strategic equipment choices to create powerful builds. When you’re face to face with another knight, you’ll need to out-skill them in strategic combat with the build you forged. Every weapon has tons of different moves to master and the world is filled with fun environments to brawl in. Other Features: -Homestead: Your home away from battle, decorate it with items as you progress and relax with your friends! -Get Your Drip: Tons of customization options you earn from playing during different seasons. -Play Together: Queue together in free-for-all, or team up when we launch duo queue later this year. -Online Split Screen: Play together in local co-op online! Now you just need a friend to play with! - Cluck Around and Find Out: If you die, you can watch the rest of the match as a chicken.