Warner Bros. GamesAction & adventure
The Ultimate Wizarding Bundle delivers the best gaming experience the wizarding world has to offer. Hogwarts Legacy is an open-world action RPG set in the world first introduced in the Harry Potter books. Embark on a journey through familiar and new locations as you explore and discover magical beasts, customize your character and craft potions, master spell casting, upgrade talents and become the wizard you want to be. Immerse yourself in the enchanting world of Harry Potter: Quidditch Champions by playing single player or sharing the magic with friends and family. Take to the sky as one of the classic positions—Chaser, Seeker, Keeper, or Beater—each with their own unique play style. Soar into legendary Quidditch arenas, as well as maps that showcase never-before-seen areas of the wizarding world.