Paradise Island 2
Play with millions of other users! Play with your friends! Build your own tourist city with luxury hotels, receive guests and complete exciting tasks. Paradise is within reach! Dependencies: This app requires Microsoft Visual C++ Redistributable for operation. A long awaited sequel to one of the best economy simulation games! An incredible new title for all those who love warm sun and gentle waves! Immerse yourself in the unique atmosphere of summer, unforgettable adventures and fun. You are given a whole island and it’s your job to turn it into a fabulous must-visit holiday spot. Build entertainment venues, restaurants and stores, open information centers and attract new tourists. Create the resort of your dreams! The game uses in-app purchases. In-app purchases can speed up gameplay.