3on3 FreeStyle – Jessie Character Pack
Could it be... Jessie? It certainly is! Rebecca's sister, Jessie, is lighting up the court. Known for her dazzling skills and exceptional gameplay, she never fails to impress. With her nimble agility and powerful abilities, Jessie is a force to be reckoned with. Don't miss the chance to witness her extraordinary talent. Tune in now and prepare to be captivated by Jessie's outstanding performance! This Package includes: - Character - Jessie - Gold Card Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Jessie is exchanged for 50 Points as you open the package.