HITMAN 2 - Whittleton Creek Pack
Welcome to the picture-perfect community of Whittleton Creek, USA – the quintessential American suburb. Get started with HITMAN 2 and enter the world of assassinations in style with the Whittleton Creek Pack. Included in the Whittleton Creek Pack: - Whittleton Creek (USA) sandbox location - Hawke's Bay (New Zealand) sandbox location - Contracts Mode for Whittleton Creek & Hawke's Bay - Himmelstein (Austria) Sniper Assassin Map - All permanent and future content for Whittleton Creek and Hawke's Bay If you enjoy this pack and want more HITMAN 2 in your life, you can upgrade to the full HITMAN 2 experience at a reduced cost via the Upgrade Pack.