Override: Mech City Brawl - Bellona
Welcome Bellona – the Roman goddess of war and Override’s 3rd DLC! Specializing in keeping enemies at a distance, then striking them with ranged precision, Bellona comes equipped with special attacks that make use of piercing blades, a war shield, and an Ultimate that involves god-like lightning based strikes. A Gladiator-inspired mech, Bellona is no stranger to the coliseum and can perform lunge attacks and shield throws, or summon a spinning ring of blades that deal devastating damage. The gods are on her side when she performs her Ultimate: charged spears of lightning which can be thrown or plunged to stun and stagger enemies.