Outbreak: Survival Kit Collection
Slice, blast, and shoot the undead to pieces in these nine harrowing tales across the Outbreak universe. Dozens of survivors experience the outbreak in their own unique ways through retro '90s experiences covering fixed camera shooters, over the shoulder blasters, on-rails, and even a visual novel. This collection has more zombies, dinosaurs, and ghouls than you can shake a survival kit at, so buckle up and start fighting for survival! This collection includes Outbreak The Fedora Files What Lydia Knows, Railbreak, Dinobreak, Outbreak: Contagious Memories, Outbreak: Endless Nightmares, Outbreak: Epidemic, Outbreak: Lost Hope, Outbreak: The Nightmare Chronicles, and Outbreak: The New Nightmare. Outbreak RPG is accessible inside What Lydia Knows.