Outbreak: Genesis Collection
Several terrifying tales with a backdrop against retro survival horror await as you fight off the undead and dinosaurs hellbent on destroying Cypress Ridge. From fixed-camera 90's styled adventures, to over-the-shoulder visceral combat, and even on-rails first person shooter gameplay, you'll need to scrounge for supplies and fight off the hordes before they destroy the few remaining survivors left. Make your shots count, it's your last escape. This collection includes five full retro survival horror nightmares including Dinobreak, Railbreak, Outbreak, Outbreak: The Nightmare Chronicles, and Outbreak: Contagious Memories.