Opus Castle - Chapter 3
In Chapter 3 of Opus Castle, the mystery surrounding the tragic events at Apa Street deepens. Shadows grow thicker, and the line between reality and illusion begins to blur. As you venture through previously unseen areas of the castle, you'll uncover disturbing memories hidden in its walls. Paranormal phenomena become increasingly intense, and each decision you make pulls you closer to one of the many story paths—will you find the truth, or be swallowed by the castle’s darkness?