ONE PIECE ODYSSEY Traveling Outfit Set
Includes: 〮 Energy Apple x 10 〮 Excite Apple x 10 〮 Golden Jelly x 3 〮 100,000 Berries 〮 Traveling Outfit Set (Luffy, Zoro, Sanji, Usopp, Nami, Chopper, Robin) *Full game is is required. Please update to the latest version before use. *Please note that bonuses may be distributed at a later date. *Contents and specifications are subject to change without notice. *Some scenes and performances in the game may not reflect the costume changes. *Bonuses can be obtained from the start of the game.