Offworld Trading Company - Interdimensional
A perturbation in space and time has unveiled a dimension that is a distorted echo of reality. Discovered between Saturn and Uranus, this mysterious portal leads to a host of brand new challenges and opportunities. In Offworld Trading Company - Interdimensional, you will vie for economic dominance on mixed worlds where the rules of Mars, Europa, Io, and Ceres are in play all at once. Explore custom maps with a variety of terrain types. The frozen tundra of Europa could exist right beside the hot volcanic surface of Io on these worlds - you’ll need to choose your HQ placements wisely! Plan your business’ expansion carefully to get the most out of the resources surrounding your base. On these maps, you’ll have access to buildings and resources that were previously only available on certain worlds - you can harvest energy using a Nuclear Power Plant on the uranium-rich fields of Ceres and harvest water from the frozen tundra of Europa, all on the same world. Plenty of new challenges await you. Face them head on and drive your opponents’ businesses into the ground in Offworld Trading Company - Interdimensional! Note: The Ceres Initiative DLC and The Europa Wager Expansion are not required to play this DLC.