Off The Grid (Game Preview)
This game is a work in progress. It may or may not change over time or release as a final product. Purchase only if you are comfortable with the current state of the unfinished game. TEARDROP ISLAND DESPERATELY NEEDS A SAVIOR. TOO BAD IT GOT YOU INSTEAD... Get ready to dive into the ultimate Extraction Royale where PvP and PvE collide in an all-out battle for survival! Teardrop Island—once full of promise, now a dystopian warzone—needs a hero. Too bad it's getting you. Three global gaming giants have combined forces to craft the most intense, pulse-pounding experience ever conceived. This isn't just another shooter. This is the next evolution of cyberpunk warfare, imagined by visionary director Neill Blomkamp (District 9, Elysium), and it’s about to turn the genre upside down. In Off The Grid, your mission is simple: Survive. Loot. Dominate. Jump into the Off The Grid Game Preview and experience the mayhem first-hand as we unleash new locations, weapons, and cybernetic limbs to build your ultimate warrior. Whether you’re battling it out in the heart of a high-stakes Battle Royale or unravelling the immersive narrative of Teardrop Island’s shattered history, every decision you make could be your last… or your path to victory. Gear up with custom cyberlimbs and hundreds of weapon combos, modifying your body and arsenal mid-fight. Extract high-value loot, outsmart your enemies, and transform into a force of destruction. You’re not just fighting to survive—you’re fighting to be the last one standing. We’re inviting you to be part of our Xbox Game Preview journey. Jump in now and experience our first wave of locations, weapons, and game modes. Your feedback is crucial as we continue to develop the game—we want to hear from you! Help us shape the future of Off The Grid by sharing your thoughts on what excites you and what can make it even better. Gear up, Zero. Teardrop Island is waiting. This is more than a game. This is your chance to be part of something new, daring, and ground-breaking.