Nyvoss Garage Kit
Add more customisation options to the Nyvoss vehicle set and make them the slickest combat vehicles on the track. The pack includes a new car skin (for use across all Nyvoss vehicles), an additional tyre rim set and 3 additional decals to use on the Nyvoss vehicles.