Nummels
Nummels is a platformer where you are the smartest one in a land filled with idiots. It's up to you to help these guys make it to the exit in one piece. The Nummels are very dumb, but also very predictable. If you put a ladder in front of them, they'll climb it. If you leave a bomb in their path, they'll pick it up and end up hurting themself (and anyone nearby). In each level, a handful of Nummels will spawn in. You only need to get one of them to the exit in order to pass the level, but you'll earn more coins by saving all of them, and even more for doing it under the par time. There are also a few bonus coins if you can figure out each level's challenge. Use the coins to unlock hats, glasses, masks, bunny ears, headphones, and other accessories for your character. Each level also has a leaderboard, if you're into that kind of thing. All Nummels will die one day, but who says it has to be right now? Come on over and help them out!