This Special Ninjutsu DLC unlocks new Ninjutsu for your original ninja. Summon a giant wood golem, just like the First Hokage did, and destroy your enemies! Content includes: - Ninjutsu: Wood Style: Wood Golem Jutsu (Attack Type) *After downloading this content, open the game and navigate to the Add-Ons section in the Gift Box at the Inn inside The Village Hidden in the Leaves online lobby. *This content is limited to Ninjutsu only. It does not include new VR Masters or Training Rank rewards.