Nocturnal
Ancient soldier of the Enduring Flame, find out what happens to your brothers to free your island from the dark Mist. A mysterious fog covers the island and chases you on sight. Make your way into it to discover its source and make an end to this. Combat challenging and varied enemies that block your way to your goal. Speed run options are available. You can select those to improve your speed-run time.