Night Ranger (Windows)
The ancient elven home is under siege! Step into the quiver of Elara, an elite elven archer and master of the bow and magic arrows. The heart of the forest and its ancient magical essence are being drained by the Shadow Blight, a sudden and sinister invasion. Run, jump, and shoot your way through corrupted environments, facing sinister creatures to save your people from the imminent darkness.