Neverwinter - Menzoberranzan Legend Pack
Battle through the intrigue of Menzoberranzan in style with the Legend of Menzoberranzan Pack, with cloaks and titles exclusive to Xbox players for the launch of Neverwinter’s newest module, Menzoberranzan This pack includes the following: - Title: Legend of Menzoberranzan - 5 Scrolls of Life - Mantle of Menzoberranzan (Cloak) This pack can only be claimed once per account. The title can be reclaimed on all characters.