Neverwinter Cosmic Caper Pack
Explore Wildspace with your Xbox exclusive Cosmic Caper Pack! This pack includes: Title: Cosmic Caperer 5 Scrolls of Mass Life Cosmic Caperer’s Cloak All items are bind to account on pickup. The title can be reclaimed by all characters on the account once opened from the Reward Claims Agent.