NERF Legends - Rex-Rampage Pack
Take a major bite out of your opponents with the NERF DinoSquad Rex-Rampage blaster and custom suit featuring awesome T-Rex detailing. Load out with this King of the Dinos blaster and suit in both single player and multiplayer modes. The blaster and suit each come with 4 additional skin variations to customize your T-Rex-look! Upon downloading these items, they will be available from the customization menu.