Neko Bento
Bored with the food you take to work every day? Do you wish it was more… meowtastic? Neko Bento will let you put together your own, perfect lunchbox. Here, your food will be made by a hardworking cat-chef, and fitting in all the snacks will require your puzzle-solving skills. To prepare you to pack as much food as you can in the tiniest space possible, you’ll have to put your thinking cap on. Onigiri snacks, plumpy tomatoes, and adorable octopus sausages - you’ll be able to pack these and so many more into your bento. They’re all in a cute visual style, too - hopefully, no one will feel bad about eating them! With every level, your lunchbox’s size and its supposed contents will change. You can expect more (or less) space, different snacks (hello tofu!), and new obstacles in the form of rice pulps or balls. This is one filling meal! No worries about the amount of lunchbox levels, they will last you for a while. Each new level will be just a bit harder - but that’s no issue for a professional bento packer! After all, no one wants to leave a tasty meal in the fridge and wait for them to get home.