NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Kurama Taikyoku Rasengan
Allows the player to activate the Secret Technique : Kurama Taikyoku Rasengan (Heal Type) in battle. After downloading this content, you can claim it in-game by accessing the Hidden Leaf Village online lobby and selecting Inn > Gift Box > Add-ons.