Narcosis
Survival, horror at the sunless depths of the Pacific: Stranded on the seafloor with low light and few tools, an industrial diver takes desperate steps to surface before his dwindling oxygen — and sanity — give out. Influenced and inspired by unconventional horror and narrative-driven games, Narcosis is rooted in reality, but steeped in the surreal.