Mysterious Crimes Bundle
Did you ever wonder what do you need to solve a case that everyone deemed to be impossible? What if said case has mysterious and paranormal origins? You have the chance to experience it yourself in our Mysterious Crimes Bundle! Become one of the seasoned detectives and solve the unsolvable, save the innocent and find those who are responsible. This bundle includes: Crime Secrets: Crimson Lily -Stop the mysterious killer! Endless Fables: Shadow Within - Dreams aren't what they seem. Demon Hunter: Ascendance - Uncover the intricate mystery of the Museum!