My Horse Stories: Summer DLC
With this DLC you'll unlock: - adorable brown horse with white patches named Genie - cute ponytail hairstyle - yellow hat with a blue ribbon - white long pants - pastel pink shorts - dark pink shorts - white shoes with white laces - black shoes with yellow laces - pink shoes with turquoise laces - white blouse with longer sleeves - short colorful sleeveless top - pink elegant sleeveless blouse - green long sleeve equestrian top - green-blue horse bridle - green-blue horse boots - green-blue-yellow clothing for the horse and black saddle - 250 gems to buy clothes, energy, missing items for building improvements and more! Boost your potential by partnering with Genie and win competitions with confidence, while looking like a true champion!