My Big 3 Pack
Choose my Best Big 3 members! You can pick your favorite P4 player x3 at this price! *This Package includes : -P4 Character x3 Selection Ticket x1 *You cannot refund this DLC as this DLC contains in-game content. *You cannot select owned P4 character via selection ticket. *DLC benefit or price can be changed without notice.