Murder Mystery Machine
Murders, disappearances, conspiracies… Welcome to the District Crime Agency (DCA). On her first day at the DCA, fresh-faced rookie Cassandra Clarke, is teamed with a reluctant burnt-out detective, Nate Huston, to investigate the murder of a prominent politician. While all evidence points to a botched robbery, it soon entwines the two detectives into a complex, interconnected series of crimes that are anything but an open-and-shut case. Features: Explore detailed, isometric crime scenes, navigating perspectives to uncover new clues. Question suspects in the area, and find contradictions in evidence to catch them out. Can you tell apart the red herrings from the key to the case? Gather walls of evidence from crime scenes, interviews with suspects, and forensic results. It’s up to you to keep your workspace organized so you don’t miss anything, and cut through to the real who, what, and why. Enjoy a rich and immersive story inspired by film noir, written by film & TV professionals at BAFTA-winning production company Blazing Griffin. With complex characters and dark, pervasive settings, expect the unexpected as the scales of justice are tilted.