MultiVersus Founder's Pack - Standard Edition
Grab a MultiVersus Founder's Pack for a batch of Character Tickets used for character unlocks, exclusive items, and more! Save your Gold/Gleamium, and use your Character Tickets to instantly unlock any available character of your choosing! With new characters continuously added to the game, feel free to hang onto your tickets to unlock your favourites down the line. With over 11,000 Gleamium worth of content, you won't want to miss out! Founder's Pack Includes: - 15 Character Tickets* - 1 Banner (Rare) - 300 Gleamium *Players will be granted 15 Character Unlock Tickets, which can be used to instantly unlock individual characters as they become available, at the player’s discretion. Additional characters will be added to the game on an ongoing basis.