Mr.Foster Classic Uniform Bundle
Get a new classic suit uniform for playable character Mr. Foster. Comes with Foster's Classic Suit Uniform (includes 9 skin styles), Bow Tie Cosmetic Accessory and Classic Tie Cosmetic Accessory (includes 7 skin styles for each).