MORDHAU - Banisher Weapon Pack
Wield legendary tools of destruction with the Banisher Weapon Pack DLC. A step above ordinary steel, having been forged to take on demons, these armaments will cut through human flesh with divine prejudice. With these twelve exquisitely ornate weapons, you will be spoiled for choice, and your enemies, desperate for mercy.