Monster Camp Character Pack - New Blood
ADD EVEN MORE SEXY MONSTERS TO THE PLAYABLE CHARACTER ROSTER! We all love the original colour crew. But it’s time to spice things up… by bringing you 4 new options for playable characters. Let us introduce the 4 characters you will unlock by acquiring the “New Blood” Character Pack DLC: Sawyer may be your choice if you’re more of an introvert who enjoys a little peace and quiet. Abdu is chill AF and may be the perfect choice if you just want to go with the flow. Susanne brings a loud, electrifying personality that lets you go full badass. And Noodles… is just Noodles. Pure, unadulterated derp energy. Now you will have more ways to answer the age-old question: WHO ARE YOU?