Run free and take your skills to the next level with the Runner Kit Bundle and master the city in Mirror’s Edge Catalyst. The bundle contains the Speed Runner Kit and the Combat Runner kit. Get unique in-game items such as 2 Echo Shaders, to change how you appear in other players’ worlds, 2 Runner Tags to stand out in the leaderboards, 2 unique backgrounds to customize your Screen Hacks.