Minecraft: Transformers
There is more than meets the eye in this epic Transformers Adventure Map! Play as fan-favorite Autobots like Optimus Prime and Bumblebee as you work to stop familiar foes like Megatron and Starscream. Take your battles to the next level with a variety of blocky blasters and hop into co-op multiplayer to take on the fight for freedom with friends. Autobots, roll out!