Merge Games Adventure Bundle #2
Get ready for an adventure like no other with the Merge Games Adventure 2 Bundle! Explore paradise islands, giant worlds full of challenges and exciting stories in this bundle: Solo: Island of the Heart & Yonder: The Cloud Catcher Chronicles! Solo: Islands of the Heart is a game about love. About love as fuel, the force that drives us. Love is a universal feeling, but each of us experiences it in a different way. Solo – Islands of the Heart explores the theme of love in an introspective way, allowing players to identify and reflect on their own experiences. The world is divided into archipelagos, with each island representing a unique puzzle. Solving puzzles will award the player with a Sleeping Totem, awakening them to answer a question about love and relationships. Unwind and enjoy the slow life in Yonder: The Cloud Catcher Chronicles, a relaxing open-world adventure game. Yonder is set in the world of Gemea. A natural island paradise with eight distinct environments ranging from tropical beaches to snow-capped summits. But Gemea is not as perfect as it seems. The mysterious Murk has taken hold of the land! As the hero of Gemea, you can seek out the hidden and whimsical creatures known as Sprites. Use their power to clear the Murk and restore nature’s beauty.