Melon Journey: Bittersweet Memories
Melon Journey: Bittersweet Memories puts you in the shoes of Honeydew, a bunny headband-wearing employee of a melon soda factory who's on a mission to find her recently missing best friend. But is it really that safe traveling to a town where melon possession can land you in the slammer? And why is there a hamster so preoccupied with sneaking into the Kitten King's castle? Uncover the mystery in this latest story-exploration game from developer Froach Club. Explore a charming, pixelated world - filled to the brim with eccentric characters, criminals, and a plot as weird as it is cute. Mystery at Every Turn Comb every inch of Hog Town to collect clues, trail shady characters, and sneak your way through the seedy underworld, using your keen observational skills and quick wit to piece together the whole picture before it’s too late. Silly Characters with Intricate Backstories While looking for your missing friend, you’ll encounter dozens of curious creatures with unique personalities and sometimes tragic backstories, adding additional mysteries for completionists to unravel. Jazzy Lo-Fi Soundtrack While you’re on the case, enjoy more than 90 different electronic and jazz-inspired tracks from composer markeryjane. Gorgeous Retro-Style Graphics The green-tinted, monochrome world is filled with loving detail, a nostalgic ode to the classic handheld generation with plenty of modern twists.