Behaviour Interactive Inc.OtherShooter
"Meet Your Maker: Sector 3 Cosmetic Collection The Bastion’s garrison fought until their last breath. Heroes who stood and gave away their lives to try and protect the Genebank. In the end, it didn’t matter. In the end, humanity lost Hope. Meet Your Maker’s Sector 3 Cosmetic Collection is inspired by the battle of Fort Hope and the heroes who fought and died within the Bastion’s bunker. The Sector 3 Cosmetic Collection includes: 1 DECO PACK: Bastion 2 Blocks (Each available in 3 shapes) - Composite Armor Lightweight, strong and tough laminated block made of metal and ceramic plates used to defend from immense impact. - Corroded Concrete A mix of high strength concrete reinforced further with embedded steel. 2 Props: - Bastion Light Low power light allows soldiers to not lose their night vision in the dark confines of the bunker. - Filter System Part of the vast series of air purifiers that protected the Bastion. 1 Animated Prop: Centrifugal System - Inbuilt sterilization system for protecting the gene bank from accidental infection. 8 Decals - Bastion Paint and markings from the war. 1 CUSTODIAN SKIN: -Instant Dispatch A bright Volt Lancer skin suited for powerful and fearless Raiders. 1 LODESTAR WEAPON SKIN: - Craze A militarized version of the Lodestar shield customized to meet the need of Vanguard units. Its design aims at maximizing camouflage opportunities when assaulting fortified bunkers. *All items in Meet Your Maker can be mixed and matched freely when building an Outpost or creating a Raider loadout. "