ME3: Groundside Pack
Are you prepared to resist the Reapers? Add more firepower to your single-player campaign with the Striker and Typhoon assault rifles, the Piranha shotgun, the Acolyte pistol and the Kishock harpoon gun, plus two all-new weapons: the Venom shotgun and the deadly Executioner pistol!