Math Race
Win the race using the power of your mind. Math Race is a game for all ages allowing mind training. Instead of shooting or throwing dice, you must do operations to win. If you answers correctly then your horse will advance. You can easily improve your skills in mental arithmetic just playing on this game. It's not a luck question, it's your mental agility and you can train it.