Mariachi Legends
Mariachi Legends is a brutal, pixel art, combat-oriented Metroidvania set in the heart of Mexico.You play as Pablo Cruz, a detective who has agreed to a deal with Death herself. She has given Pablo the ability to transform into the mighty La Sombra allowing him to fight back against evil.