Marder 2 Bundle
This bundle offers a standalone version of the Marder 2 Tier 8 Premium Armored Fighting Vehicle. With its 44 tons, it’s one of the heaviest and toughest AFVs around. Unlike many other AFVs of its Tier, it is not armed with guided missiles, relying instead on its extremely powerful 50mm autocannon. It also features special black camouflage.