Lovish
Sir Solomon and the Saviors of Light depart Castle Cornelius to free Princess Tsuna from the grasp of the evil Devil Lord! But the knight is worried... What if after being freed, the princess falls in love with one of his friends instead of with him? So he does what anyone would do when blinded by love, and ditches his friends! Solomon ventures into the Devil Lord's castle alone, vowing to steal the princess's heart. LABS and Matt Kap present Lovish, an outrageous 8-bit-styled action-adventure game! Venture through a series of bite-sized rooms, slicing up monsters, collecting items and getting to the exit! After exiting each room, enjoy a short event scene, in which anything could happen! Will you find an item? A random encounter RPG fight? Will the world get destroyed? Find out by conquering each room of the Devil Lord's castle, one challenge at a time! So please, be a good friend, and help Solomon rescue the princess!