Lost Records: Bloom & Rage
Rewind back to the 90s and live the defining summer of four high school girls as they forge bonds through their growing friendship, their punk band, and an unexplained event that will forever change their lives. Experience the story in two thrilling parts, both included! UNCOVER THE MYSTERY Navigate between the dual timelines of 1995 and 2022 and shape both narratives, with each offering a piece of the larger puzzle: the life-changing secrets they uncovered as teens and who – or what – has brought them back together. Reunited, they must piece together what was real, what really happened back then, and what lies festering under the surface of Velvet Cove... CAPTURE & CONNECT Connect with your newfound sisterhood through lifelike interactions and conversations that feel real: engage in immersive dialogue that changes based on where you look and what you say; where you can do things like interrupt and ignore. Grab your camcorder and explore, filming Velvet Cove and capturing the essence of its people, places, and lush nature. Film just for the fun of it or try to find the dark secrets tucked away. A NEWFOUND SISTERHOOD Play as Swann and get to know your new friends, each with their own lives and battles. Come out of your shell and embrace rebellion over the summer as you form friendships with Nora, Autumn, and Kat. Through your actions and words, you’ll shape your relationships with each of them on your journey to self-discovery. Will your bond wither over the years or will it feel like you were barely separated at all? A NOSTALGIC DREAMSCAPE In a picturesque corner of Michigan in 1995 lies the seemingly sleepy little town of Velvet Cove. Between dense woodlands and serene lakes, it’s a place where beauty meets the bizarre. Cloaked in a carefully crafted dreampop soundtrack that blends nostalgia and ethereal vibes, you’ll definitely find it all nice and relaxing...