Lost Episode 2
After his battle with Ryu, Asura is confronted by Akuma, the fighter who seeks to surpass all. They clash in a fierce battle that escalates into both of their transformations: Akuma into Oni, and Asura into Mantra Asura. No one knows how far their battle will take them past the limits of their sanity. *The characters appearing in this episode are voiced only in Japanese.