Little Nightmares III - Residents Costumes Pack
Prepare to enter a world where fear wears many faces. Conceal your identity in The Nowhere and embrace your dark side by wearing the costumes of some of The Residents of the two previous games: The Janitor, The Twin-Chefs, The Lady, The Hunter. Each costume goes in a set of two, suited for both characters Low and Alone. The Janitor Costume: Step into the shadows - perfect for those who prefer lurking in the quiet corners, ready to sweep away any trace of their presence. The Twin Chefs Costume: Double the terror, double the chaos - the Twin Chefs costume brings a twisted culinary duo that’s as unsettling as it is unforgettable. The Lady Costume: Elegance with a dark twist, the Lady costume channels a haunting grace, blending beauty and dread in a way only the truly unsettling can. The Hunter Costume: Embrace the hunt - fierce, relentless, and ever-watchful, a true predator lurking in the dark.