Like a Dragon: Ishin!
1860s Kyo is plagued by widespread inequality, and one samurai will change the course of history in his search for justice. Take up the sword of Sakamoto Ryoma and venture to Kyoto to find your father’s killer, clear yourself of a framed murder, and restore your honor. In doing so, you will bring an end to the samurai era and forever change the future of Japan. Draw your blade, load your revolver, and join the revolution in this heated historical adventure that only the creators of Yakuza: Like a Dragon could produce.