Lichdom: Battlemage
In this fierce, first person spell-caster, you play as “Dragon,” a scorned mage out to seek revenge on Shax, the evil overlord who destroyed your family. Using an arsenal of unlimited spells as your only form of weaponry, you must fight off hordes of evil cult members, monsters, and demons summoned from the abyss in a mission to avenge your loved ones.