Leon & Claire Survivor Costume 2-Pack
This Resident Evil 2 (2019) costume pack allows the male survivors (Tyrone, Samuel and Martin) to wear the outfit seen on rookie cop Leon S. Kennedy, and the female survivors (Valerie, January, Becca and Jill) to wear the outfit seen on Claire Redfield as she searched for her missing brother. Costumes can be selected in the Customize menu. You need to restart the game in order to see the costumes.