Get ready for brick-smashing action with more Super Heroes and Super Villains, plus new vehicles and races. Play as fan favorites Dark Phoenix, Winter Soldier, Symbiote Spider-Man, Hawkeye, Falcon, and Beta Ray Bill. Leave more damage with Big LEGO Figures Thanos and A-Bomb, and speed through 10 new races aboard the Spider-Mobile and Hawkeye’s Sky Cycle.