Kung Fu Pack
Kung Fu Pack 7 Legendary Items, 1 Stamp, 1 Emote, 500 Metanium, and 30 Beam Shards! This is the Kung Fu package available at an affordable price! A once in a lifetime opportunity, don't miss out! Kung Fu Pack includes: ● Legendary Outfit Set : 7 kung fu items (head, top, bottom, shoes, gloves, back gear, hoverboard) ● Stamp: exclusive Kung Fu stamp ● Emote: Kung Fu exclusive emote ● 500 Metanium ● 30 Beam Shards *Notes This DLC product is not eligible for duplicate refunds even if you already own the components, so please be sure to check before purchasing."