Kick & Fennick
Kick & Fennick is a platform adventure about a little boy with a very big gun. Soon after waking up in a desolate but colorful world, Kick meets a small flying robot named Fennick. When Fennick saves Kick from a menacing guard robot, they find out Fennick's battery is broken. Together, they embark on an adventure to the Core Tower to find Fennick a new energy core.